zondag 24 juni 2012

Dag 15, Cable Car en Ride the Duck

De laatste dag van de vakantie is aangebroken. Nog maar 1 dagje in San Francisco te gaan. En dat betekend?..........juist shop till you drop! En dat is precies wat Jo en ik gedaan hebben. We hebben allebei een nieuwe weekend tas gekocht om alle aankopen in te kunnen meenemen. We zijn op de cable car gestapt naar Union Square, het shop gebied van San Francisco. We zijn meteen Gap in gegaan waar ze leuke shirts hadden en hebben ons uitgeleefd in Victoria's Secret, resultaat 6 nieuwe hiphuggers! Juist die ja! Daarna de cable car naar China Town gepakt. Ook daar lekker geshopt.

Onderweg naar Fisherman's Wharf zagen we een geweldige amfibie auto rijden met eenden geluiden. Dat bleek een tour te zijn. Die tour hebben we meteen geboekt, waarmee we zijn gaan rondrijden door de stad en een stukje gaan varen. Jo en ik moesten zo nodig plassen dat we niet eens achter het stuur wilde zitten om te varen, anders had ik het gedaan, maar kon me niet meer bewegen.

Na de tour hebben we lekker bij Rainforest Cafe gegeten en zijn daarna naar het hotel gegaan, waar we alle koffers ingepakt hebben en de handbagage tassen, alles staat klaar voor morgen op de laatste spullen na. Vaarwel Amerika......boehoe weer terug naar Nederland! Maar oh wat zullen mijn katjes weer blij zijn. Eerst nog 2 vluchten te gaan...vanaf hier naar Minneapolis en daarna naar Schiphol. Tot snel allemaal!

Geen opmerkingen: