maandag 11 juni 2012

Dag 2, jetlag en lange leuke dag

Vandaag waren we alle 3 al om half 5 vanochtend wakker. Tja wat wil je met een jetlag? Juist dan maar opstaan en douchen.

Om 6 uur zaten we al aan het ontbijt bij Denny's. Ja het is te belachelijk voor woorden maar je voelt hem al aankomen, die tent is 24 uur open. En zelfs op zondag ochtend om 6 uur zaten er al mensen. Ook kwam er een groepje agenten bij elkaar om te eten. Wat je vaak op tv ziet gebeuren doen ze in het echt dus ook.

Daarna zijn we lekker gaan rondrijden in los angeles. Zoals je ziet zijn we natuurlijk bij de Hollywood letters geweest. Ook zijn we langs de huizen van de sterren gegaan. De walk of fame. Oh ja dat was ook nog een verhaal, we wilden een starmap kopen, sprak een gozer ons aan over een tour, zeiden we we'll think about it, zei hij so you don't wanna do it, you're stupid, go away i don't talk to stupid people, get out of my face. We waren helemaal stom verbaasd, toen we op de terug weg weer langs hem en een collega kwamen wilden ze ons weer aanspreken waarop ik zei get out of my face you're stupid. Meerdere ladingen bitch dit bitch dat kwamen achter me aan maar het interesseerde me geen reet, ik heb hem mooi op zijn plek gezet. Loser. Jo heeft ook nog Justin Bieber aangevallen en gesloopt. Schade van Jo een kapotte teen, letsel vanJustin Bieber onbekend maar hij zag er zwaar toegetakeld uit.

Ook zijn we nog op rodeo drive geweest, de luxere versie van de pc hooftstraat, waar alle dure winkel merken zitten. Natuurlijk zijn we even binnen gelopen bij juicy couture, louis vuitton en gucci. Maar ja een sleutelhanger van 155 dollar was net iets boven ons budget. Wel heb ik een mooie ketting t.w.v 1400 dollar mogen passen bij Tiffanys.

Als laatste zijn we naar de Santa Monica Pier geweest. Daar zijn we naar het strand geweest, water was ijskoud.....maar de lifeguard maakte veel goed! Nog evenop de pier rondgelopen en daarna heerlijk gegeten bij bubba gump shrimp company.

Wat ik nog wel kwijt wil....waarom is al het eten zo veel? Ik krijg het niet weg, moet elke keer weer mijn bord laten staan, zit zo vol!

1 opmerking:

Unknown zei

Hahahha stupid bitches :P.

idiote volk daar!