dinsdag 19 juni 2012

Dag 10, Shoppen en Thunder from Down Under

Tja, eigenlijk dacht ik toestraks dat ik niet zoveel te zeggen had over vandaag, maar dat is snel veranderd. We hebben vandaag voor de verandering eens rustig aan gedaan. Rustig ontbeten bij de mcdonalds omdat dat de enige plek in Vegas is met gratis wifi. Maar zit schuin tegenover het hotel. Daarna zijn we naar de Las Vegas Premium Outlets geweest. Dure merken voor soms kleine prijsjes. Ik heb een Tommy Hilfiger spijkerbroek en joggingbroek voor 38 dollar, omgerekend € 30,-. En een shirt bij Gap voor 16 dollar, omgerekend € 12,- de rest was me te duur. Daarna zijn we nog TI, Venetian en the Mirage gaan kijken. Daar heb ik een jurk gekocht die op 100 verschillende manieren gedragen kan worden. Morgen uitproberen, foto volgt!

En toen....was het tijd voor Jo en mij om naar Thunder from Down Under te gaan. En dat hebben we geweten ook. Ik ga naar Australie verhuizen. Woooooooooohooooooooooo. De details van de show laat ik achterwege, die zijn niet voor iedereen bestemd die dit lezen. Maar woooooooooooohooooooooooooooo......en natuurlijk ging ik even fijn op de foto. Allemaal enthausiast dat ik uit Nederland kom, heb zoenen en knuffels gehad, en die rechtsboven vond mijn bloempje leuk, ik zijn buikje, wat ik al wruivend over zijn buik zei! Jaaa aanraken mocht! Maar het waren niet alleen mooie lijven, maar ook mooie mannen! En zacht.....en lief....en ze roken heerlijk.................ik geniet nog even na........

Geen opmerkingen: