maandag 18 juni 2012

Dag 9, Las Vegas

Zo we zijn weer opnieuw in Las Vegas. Dit keer in het Luxor hotel. Maar ook hier weer geen wifi. Daarom zit ik dit nu in de mcdonalds te uploaden, pfff. Zelfs in de kleinste gehuchten waar we geslapen hebben hadden ze gratis wifi. Hier betaal je een resort fee van een heleboel dollars per dag maar die service zit er niet bij. Belachelijk! Geen een hotel in Las Vegas heeft trouwens wifi. Nou ja van de grote aan de strip dan. Hoe bedoel je ze lopen hier achter!

Maar goed we kwamen hier op tijd aan om de laatste voetbal wedstrijd van nederland te zien. Tsjonge, verspilde tijd zeg. Wat een slechte voetballers, geef mij die miljoenen van hun maar en ik scoor wel! 3x verliezen. Hoe hebben ze ooit het ek kunnen bereiken? Wat een losers. Maar gelukkig heeft het onze dag niet beinvloed. Heb wel meteen mijn oranje broek uitgetrokken. Was even niet meer zo trots op ons oranje landje. De kater bij jullie zal wel veel zwaarder te merken zijn.

Na die dramatische wedstrijd zijn we naar Shark reef in Mandalay Bay geweest. En daarna naar de Stratosphere tower om de zonsondergang te zien. Het is jammer dat het uitzicht niet meer is wat het was 5 jaar terug! Daar nog in de big shot attractie geweest, alleen Judith en ik dan en nog even doorgereden naar Fremont Street. Alweer veel leuks gedaan hier in Vegas. Maar het is zo warm hier, van sochtends tot savonds 41 graden. Te warm eigenlijk om iets te doen, maar ben wel al lekker bruin geworden! Toch een pluspunt.

Geen opmerkingen: