zaterdag 17 augustus 2013

IJsland dag 15

De laatste dag. We konden uitslapen, half 9 stond het ontbijt pas klaar. Daarna rustig aan gedoucht en alles ingepakt. Nu zit ik op de camping mijn blog bij te werken om de tijd door te brengen tot we opgehaald worden om naar het vliegveld te gaan wat nog een klein uurtje rijden is.

Het was een top vakantie met heel veel hoogtepunten en vooral veel gezelligheid. Voor mij waren de hoogtepunten het walvis kijken, het ijs meer Jökulsárlón, gletsjer wandelen en de geiser Strokkur. Ik heb er van genoten!

We kwamen net op het vliegveld en tot onze schrik zijn we 8 uur vertraagd. Maar Ilse de reisleidster heeft het geweldig geregeld. We hebben een taxi naar een hotel in Keflavik gekregen, hotel kamer, diner en taxi terug en daar bovenop krijgen we allemaal nog een vergoeding van de luchtvaartmaatschappij. Mij hoor je niet klagen.

Geen opmerkingen: