donderdag 7 juni 2007

Zondag 3 juni 2007, Havasupai!

Jaaaaaaaaaaa zondag was het dan zo ver. We gingen eindelijk naar de Havasupai. Vroeg opgestaan, ja ja 5 uur, CREVEEEEEEEEEEEEE!!! Maar we hebben het overleeft. Om 6 uur vertrokken en op tijd aangekomen om meteen de helicopter naar Supai te kunnen pakken. Waheyyyyyyy. Die vlucht duurde maar iets van 3 minuten en daar moet je dan 85 dollar voor betalen maar HELL YEAH dat het het waard is als je kijkt naar de route die je anders moet lopen. En als je later op de dag naar de watervallen bent gelopen wat ongeveer 10 kilometer heen en terug is geweest (totaal dus voor de minder slimme mensen onder ons) dan is het dat geld echt dubbel en dwars waard. Nou ja, wij dus beneden, wilden we inchecken maar dat kon nog niet dat kon pas om 1 uur. Wij eten in het plaatselijke cafe. Moet zeggen dat ze daar echt lekker eten hebben. We hebben er te vaak gegeten in die 2 dagen maar het was echt heerlijk.

Nou ja daarna op weg naar de watervallen. De eerste die kwam was Navajo falls, maar we waren al zo dood van het lopen in die mega warme hitte, dus die hebben we maar overgeslagen want we wilden natuurlijk Havasu falls zien met het extreem blauwe water. Nou en daar is echt niks aan gelogen he, we liepen een paar meter verder. Zeg maar iets van 800 haha, en toen keken we een hoekje om en HALLOOOOOOOOOOOO HAVASU FALLS!! Nou ja, zie het zelf maar. Kijk eens hoe mega blauw dat water is. Wij stonden dus kwijlend daar boven aan. Te schreeuwen omdat het zo mooi was. Echt HALLELUJAH!! Het was al dat wachten zeker wel waard.

En toen door naar Mooney falls, eerst nog de hele camping af moeten lopen met geweldig meurende eco plees. BAH BAH BAH die dingen yuk yuk yuk. Maar ja, als je moet moet je ewwww. Nou ja, toen kwam dus Mooney falls, we stonden boven op en je moet even een MEGA stijl stuk naar beneden klimmen. Echt berg beklimmen dus. Er hangen ijzeren kettingen in de muur om aan vast te houden, en dat was echt nodig. Je had een klein randje langs de muur om vanaf te lopen, stap je 1 keer mis dan lig je dus ook echt 50 meter lager op de grond, dood.

Maar het is ons allemaal gelukt. En jaaaaaa zelf Jo die echt 10 kleuren bagger scheet dat ze op de grond was maar ze heet het gered en ben trots op haar. En toen waren we dus bij de volgende mooie waterval. Echt het is gewoon onbeschrijfelijk hoe mooi het is. Daarom ga ik er ook niet veel over zeggen en kijk maar gewoon naar de foto's.



Daarna zijn we terug gegaan naar Havasu falls om daar nog even te zwemmen. En te springen van de waterval natuurlijk. En ja hoor dat heb ik geweten. Nadat ik al meerdere keren mijn knie overal had gestoten aan stenen onder water dat ik overal afsprong, was nu mijn kont aan de beurt. Waar iedereen goed springt, spring ik LOMPIE weer verkeerd hoor, en BOEM met mijn ass op de grond. En jaaaaa heb er nu nog last van, want mijn hele kont ligt gewoon open he. AUW!!! Dat kan je wel zeggen ja. We hebben een foto gemaakt van mijn billen maar die ga ik hier maar niet opzetten hahahahaha, maar geloof me, de afgelopen paar dagen zijn geen pretje om in de auto te zitten. Zelfs het nu zitten op de bank is niet fijn. Maar ja komt allemaal wel weer goed. Altijd!! Haha.

Toen na echt een wandeling van HELL zijn we terug gekomen in het hotel, ingecheckt, weer gegeten, en daarna om 8 uur al gaan slapen. We hadden niks daar in het dorp, het was donker, we waren allemaal mega mega gaar, dus ja dan is slapen de enige oplossing.

xxx Patricia.

Geen opmerkingen: