donderdag 7 juni 2007

Maandag 4 juni 2007, Grand Canyon.

Maandag zijn we naar de Grand Canyon geweest, nadat we ruim 3 uur hebben zitten wachten bij de Indianen om naar boven te kunnen vliegen. Voor zover ik wist kon je pas vanaf 10 uur inschrijven, we hebben ons om kwart voor 10 zelfs al ingeschreven en toen waren we al de laatste en waren dus pas rond 1 uur aan de beurt om naar boven te gaan. CREVEEEEE wat duurde dat lang. Niet grappig meer, en in die mega warmte. Nou ja we hebben het overleefd.

Boven aangekomen op zoek gegaan naar het huisje van NEXT, maar ja die staat helemaal niet op Hualapai Hilltop, dat is dus weer een verzonnen iets van films. GRRR nep hoor. Nou ja door naar de Grand Canyon waar we 3 uur later aangekomen zijn. Oh ja en aangezien ik de Amerikaanse snelheid van 65 miles per hour te traag vind en dus standaard te hard rij hier, rond de 80 vind ik wel mooi. Nog niet snel genoeg eigenlijk, maar moet toch wat. En ja hoor, meneer de 'ik denk dat ik een geweldige politieagent ben' ging even met mooie zwaailichten 1o minuten achter ons aanrijden. Weet ik veel dat ik moest stoppen, dat gaf hij natuurlijk niet aan. Watje!! Haha. Nou ja, Iris en ik doen alsof we dom zijn, zeggen dat we niks snappen van het hele miles systeem, en ons denk ik niet gelovend maar ja, 4 vrouwen in een auto he, hij moest ons wel laten gaan en dat heeft hij ook gedaan met een waarschuwing. Heb nu dus een mooie waarschuwing op mijn naam staan in de staat Arizona. OH YEAH, daar moet ik dus komende jaren langzaam aan rijden. Hahaha, de andere staten kan ik gewoon door crossen hehe. Dat gebeurd dus ook mooi.

Nou ja, aangekomen bij de Grand Canyon weer even alle mooie verschijnselen van het geweldige natuurlijke wonder ( slijm slijm, kwijl kwijl) bekeken. En ohhhhhhhh Hermits Rest ik was BOOS!!! Ze hebben de meest geweldige wc ooit verwijderd. Dat was dus echt niet grappig he. Wij speciaal naar dat punt gegaan omdat ik Iris, Judith en Jo die mooie wc wou laten zien, was hij er niet meer. SNIK SNIK!!! Stonden ultra moderne eco wc's. GRRR.

S'avonds laat terug gaan rijden, we waren snachts om 1 uur pas terug. Blegh, was dood van het rijden, maar heb het overleeft, ben wakker gebleven hahahahaha.




xxx Patricia.

Geen opmerkingen: