donderdag 7 juni 2007

Dinsdag 5 juni 2007, Los Angeles.

Gister zijn we naar Los Angeles geweest. Tussendoor nog even in Calico gestopt. Dat is een ouderwets spook stadje ergens in Californie. Ze hebben daar een geweldige winkel waar ze allemaal stenen verkopen die ik verzamel. Heb dus ook weer een paar stenen ingeslagen hahahaha. Is maar goed dat ik een extra koffer heb meegenomen. Want ik heb al zoveel troep ingeslagen hahahahaha.


Toen we in LA aankwamen gingen we eten in een tentje, Cafe Shelley ofzo, wat bekend is uit Million Dollar Baby, of nou ja dat stond daar binnen op een papiertje. Nou als dat tentje wereld beroemd is schiet mij dan maar lek. De service die je er krijgt is nog slechter dan wanneer je zelf eten uit een vuilnisbak moet vissen. Je bestelt iets, en je krijgt niets. Nog beter. Als je dan uiteindelijk toch nog hetgene krijgt wat je besteld hebt en dan nog gratis ook, wordt het niet gemaakt en moet je er zelf nog om gaan bedelen ook. NIET GAAN ETEN DUS!! Haha.

Daarna wouden we naar Mann's Chinese Theatre, waar de handjes in de grond liggen en ja hoor je raadt het al. Er was een premiere, van Ocean's Thirteen. Wordt je ruim 3 weken in Nederland gestalkt door Brad Pitt en George Clooney gaan ze je zelfs in LA nog lastig vallen. Wij konden dus niet bij de handjes. Helemaal gekkenhuis in die straat. Weg afgezet, grote rode loper midden op de straat. Sloeg echt helemaal nergens op. Hele hijsa voor een premiere. AL die mensen werden gek, woon je in LA, ga je nog naar een premiere, terwijl je gewoon aan kan bellen bij die mensen. Erg stom zijn ze daar dus!!

Even later zijn we nog naar Santa Monica Pier gereden, we hebben daar gegeten in Bubba Gump restaurant. Is een restaurant met het thema van Forest Gump, erg grappig dus. Heb dus weer een paar leuke bordjes ingeslagen als souvenirs voor mezelf voor als ik een huisje heb. Oh jaaaaaaaaaaa en ik heb eindelijk weer anderhalf jaar later mijn naam met mooie tekeningen laten maken. Ben er echt super blij mee, wou dat dus anderhalf jaar terug al laten doen. Maar toen duurde het steeds te lang, dus nu heb ik wel mijn naam in mooie plaatjes. YAY!!

Snachts dat we terug reden werd ik trouwens zo moe, dat ik het stuur maar eens aan Iris heb overgegeven, en was er blij mee ook. Want ik was zooooooooooooo gaar. Mijn ogen vielen ook alleen maar dicht dat ik ernaast zat.

xxx Patricia.

Geen opmerkingen: