donderdag 7 juni 2007

Zaterdag 2 juni 2007.

Op weg naar Las Vegas, nou ja, dit was dan op weg naar Las Vegas, inmiddels is het al woensdag avond dat ik dit zit te typen, eerder heb ik namelijk geen tijd gehad, maar ja, ik maak maar even een blog aan van elke dag wat we ongeveer zon beetje hebben meegemaakt en wat leuke foto's erbij. Op zaterdag gingen we dus op weg naar Las Vegas. We hadden een overstap in Washington. Niet veel gezien van de stad, haha alleen het vliegveld. OH ja, we hadden behoorlijk relaxte stoelen met veel beenruimte. Plus klasse hadden we, alleen dat wisten we niet van te voren. Maar ja, dat was dus wel een leuke verrassing.



We zijn ongeveer een half uur vertraagd aangekomen in Las Vegas, maar alles kwam goed. De auto opgehaald en op weg gegaan naar het hotel. Vraag niet hoe alle koffers in de auto pasten, maar het paste. Ik vraag me alleen nu al af hoe het op de terug weg gaat lukken, want dan zitten al mijn koffers apart. En jaaaaaaaaaaaa ik moet altijd veel troep mee hebben, nou ja, veel lege koffers voor alle troep die ik altijd koop. OH ja, hierbij nog een foto van ons en een telefoon in het vliegtuig. Hahaha, je moet toch wat doen om jezelf te vermaken op een 5 uur durende vlucht. En jaaa we zien er GAAR uit!! Haha.

xxx Patricia.

Geen opmerkingen: