maandag 11 juni 2007

Donderdag 7 juni 2007, Bryce Canyon/Zion.

Ahhh weer een nieuwe dag, vandaag stonden Bryce Canyon en Zion National Park voor de boeg. Weer lekker vroeg eruit... dat breekt toch wel op hoor al die korte verrotte nachten. Maar ja, er staat veel op de planning, strak schema, dus we moeten wel he.

Nou onderweg naar Bryce Canyon, kwamen we door een of ander gebergte waar de temperatuur is gedaald tot 44 Fahrenheit, wat gelijk staat aan ongeveer 6 graden Celsius. Erg koud dus als je daar in je korte broek rondloopt, maar ja wie was er slim met een lange broek aan?? Ik natuurlijk hahahahahaha, iedereen had wel truien en lange broeken meegenomen hoor dat wel. Dus als het nodig was konden we iets aantrekken. Er lag zelfs sneeuw op de bergen daar. Ongelovelijk gewoon. Op een gegeven moment kwamen we fietsers tegen, die nog aan Iris vroegen of ze het koud had, was ergens aan te zien geloof ik haha, maar daar was me een uitzicht zo mooi. Zo ver als dat je kon kijken, echt waanzinnig.
Aangekomen in Bryce Canyon gingen we eerst even wat eten, wat Jo totaal niet smaakte, aangezien haar steak te gaar was. Awwww arm kind haha. Moet je maar MEDIUM RARE bestellen hahahahahahahahahhaha. Ja ja ben gemeen. Maar daarna Bryce Canyon onveilig gemaakt, stond ik op een gegeven moment ergens een foto te maken laat een vent naast me een keiharde scheet, zit hij mij raar aan te kijken nou ja zeg!!! We werden daarna nog gestalkt ook door hem. CREVE!!!

Dat we al een tijdje onderweg waren naar Zion kwam Jo erachter dat ze haar fototoestel kwijt was, oftewel hij kon alleen maar bij het pompstation liggen in Bryce, dus wij terug gereden en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hij lag er nog. Wij allemaal blij!! Daarna weer onderweg naar Zion gegaan, waar we veels te laat en al bijna in het donker aankwamen. Maar bij de ingang hadden ze een winkel zo geweldig, we hebben hem bijna helemaal leggekocht hahaha te erg.

Zion was verder weer mooi, alleen was het jammer dat het al zo donker werd, al moet ik zeggen dat de foto's toch nog redelijk gelukt zijn.

xxx Patricia.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hee patries!!

Suuuuuuuuuuper verhaal!!! en deze foto bij death valley vind ik top; http://i22.photobucket.com/albums/b310/PatriciaVakantie/deathvalley2.jpg Daar sta je echt superleuk op,die moet je als hoofdfoto op hyves zetten joh!!! maare..gaaf om alles te lezen!! en sterkte met je a** hahaha! Tot gauw!! dikke knuffel,Silvia xxx