dinsdag 17 april 2007

Aankomende Las Vegas Trip

Ja ja, hierbij dan mijn allereerste blog. Ik dacht voor de komende vakantie moet ik maar eens een blog bij gaan houden, dan kan iedereen zien waar we mee bezig zijn op vakantie, en alle hoogtepunten een klein beetje live mee maken.

Over 6 weken en 4 dagen is het dan zover. Dan gaan Judith, Jolanda, Iris en ik op vakantie naar Las Vegas baby!!! Kan niet wachten, heb er heel veel zin in. We gaan geweldige dingen bezoeken, zoals de Grand Canyon, Bryce Canyon, Death Valley en natuurlijk L.A. en Las Vegas zelf.

Als we geluk hebben kunnen we nog overnachten bij de Havasupai indianen in de Grand Canyon. Deze bewoners bezitten 3 van de mooiste watervallen die ik ooit op internet heb gezien. Als je je verveelt zou ik zeggen zoek het eens op op google. Maar ja, dat hoor ik vanavond allemaal als ik ze gebeld heb om te vragen of er nog plek is om te overnachten. Ben heel benieuwd.

Nou tot die tijd zal ik nog een paar updates neerzetten. Maar laat het aftellen maar beginnen!!

xxx Patricia.

1 opmerking:

Mayo ₪ ø Ξ .o• zei

hi girl

Nou ik ben benieuwd...
Ooit maken wij een reisje wat hier ook komt te staan :D:D

XxX